Här och nu

Då har vi fått besök från Småland. Man måste ju fortsätta leva även om jag är en strandad val som ogärna lämnar huset. Igår blev det grill och kusinmys på altanen och vi vuxna låtsades som om allt var som vanligt ett tag och spelade kort och satt uppe länge. Förbi är de kvällar då vi lägger oss tidigt bara utifall att vi skulle bli tvungna att snart stiga upp igen för att åka till BB. Jimmy fick till och med dricka en öl eller två igår. Så länge jag sitter eller ligger stilla känns livet som vanligt. 
 
Idag har vi varit vid havet. Inte för att det har varit något havsväder, men stranden är en fantastisk lekplats! Tills det började regna. Skönt att det är varmt i alla fall!
 
I skrivande stund är syster iväg och hämtar Kinamat, maken hämtar pizza (för många viljor), barnen leker och jag sitter där jag sitter. Vad vore det höggravida livet utan internet, och framförallt Wordfeud!!! Jag hade inte överlevt! Hojta gärna om du vill hjälpa mig att slå ihjäl tiden med detta fantastiska spel! Smålandssällskap även imorgon, sedan blir det att planera nästa vecka som garanterat innebär bebis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0