Isglass!

Nä, vädret är inte isglass direkt, men jag har fått dille på isglass! Just nu har jag satt i mig 5 stycken, och funderar på att hämta ett gäng till. Det är så varmt både inombords och utvändigt. Isbitar funkar också i och för sig. Snart får jag börja tänka på innehållet i det jag stoppar i mig, så de här extrakilona försvinner! För nu är jag stor. Jättestor.
 
Sedan i måndags har mamma och pappa varit här och framförallt underhållit barnen. Tackar vi för! Jag är en mycket långsam och stillasittande mamma just nu och det är väldigt skönt att lasta av energiska barn på någon annan. De har bland annat varit på bondgården där det var ponnyridning. Och igår kväll kompletterades vår skara med bror och svägerska. Vi har även fått en del annat gjort dessa dagar. Sorterat papper, rensat på vinden och städat allmänt. Skönt! Ikväll blev det spontanfika hos grannarna. Alltid trevligt med sällskap och just nu äter vi alltså isglass. Eller i alla fall jag. Jimmy slutade efter 2 stycken...
 
 
Lite bilder från helgen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0