Nu så...

Kvällarna har gått till annat och bloggandet har legat på is. Eller ligger på is. Vi har även varit i Vaggeryd där tiden försvinner till allt annat än datortid och jag är på tok för dålig på att prioritera bloggandet. Det har blivit sömn och vila som kommit i första hand... Men nu börjar jag känna mig som en människa igen och jag gör ett försök att komma igång igen. Lite bilder tänkte jag bjuda på...
 
Gosesugna storasyrror finns det gott om...
        När vi kom till Vaggeryd kom även värmen. Där bestod nedkylningen av bl.a. insjöbad!             
 
I torsdags kom vi tillbaka till Halmstad och igår kväll blev det grillkväll med Jimmys barndomskompisar. Det sociala tomrummet ska fyllas!       
 
Idag fortsatte vi att ill-umgås med folk i form av syster med familj. Lilleman är INTE svårflirtad inte. 2 veckor gammal igår...
 
Ikväll, efter en grillspettsmiddag, åkte de hem och morgondagen är ännu så länge tom. Det kan man inte säga om nästa vecka då det ramlar in besök från höger och vänster. Mycket trevligt ska det bli!! Vad gäller Oliver känns det som om vi alltid haft honom och familjen känns så komplett på något sätt! Tänk att vi är 5!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0