3 år imorgon!

Vaddå? Jo, sedan vi såg ut såhär:
Det har ju hänt en del sedan dess om man säger så! En Molly, ett hus och en bebis till. För att göra en kort sammanfattning. Jag är så lycklig att vi fick till en så bra timing med bröllop mitt i livet! Hade vi haft hus då vet jag inte om vi varit lika sugna på att lägga så mycket pengar på ett bröllop. Och hade vi hunnit få barn nummer 2 så hade det kanske också varit svårare att få tummarna ur. Som det nu blev, blev det helt perfekt! Allt! Och imorgon ska vi fira att det är 3 år sedan vi sa "ja".
För övrigt är jag stor, tung, varm och har tömt skrivbord och skåp på jobbet. Återstår 2 arbetsdagar plus skolavslutning innan sommarlov.
Och barn som inte somnar på kvällarna är det mest provocerande jag vet. Alla kategorier.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis & fortsätt lycka till i livet och med varandra. Va fina ni är :) Kram

2012-06-12 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0