Dagen före den där dagen...

Den där dagen som man INTE ska stirra sig blind på. 5% föder på "rätt" dag... och vem vet vad som är rätt dag? Jag planerar livet som om ingenting hade hänt eller ingenting ska hända. Typ. Idag har Pia och barnen varit på Busfabriken och jag passade på att ha lite hemma-spa med diverse scrub-behandlingar, raka ben och måla naglar. Lyxigt men påfrestande. Det är långt till tårna! Jag passade också på att se på film när ryggen och höfterna tyckte jag stått upp för länge och till lunch åt jag sådant man bara får äta när man tycker synd om sig själv. En påse frusna, "färska" hallon och en halv sats muffinssmet... När så resten av tjejligan kom tillbaka i eftermiddag åkte vi till havet. Inte för att det var havsväder, men stranden är världens bästa lekplats! I alla fall för våra kreativa sandälskande tjejer. De lekte och lekte och lekte. Efter att Molly hämtat sig från sitt dyk ner i marken. Eller in i en tuggummiautomat rättare sagt, för när vi inspekterade henne ikväll insåg vi att hon måste träffat stolpen då hon förutom flyttade tänder och blått tandkött även har ett rött märke från ögonvrån ner till munnen. Stackars liten. Inte för att hon verkar lida av det men ändå...
 
 
 
Imorgon bitti blir det akuttid hos tandläkaren 7:40. För första kvällen den här veckan hoppas jag alltså INTE att bebisen vill komma ut. Men med tanke på hur det känns så kommer den nog aldrig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0