Glad Midsommar!

...eller nå´t! Vi har firat midsommar som 70-årskalas i år. Jag hade lätt kunnat byta midsommarfirande mot bäbisfödande. Men, men. Tack vare, eller p.g.a. skick på mig nöjde vi oss med 70-årskalas på midsommarafton i år. Vi brukar inleda dagen hos Jimmys farmor och farfar men eftermiddagen/kvällen brukar fortsätta/avslutas med annat sällskap. Men inte i år. Och tur är väl det. Jag har humör som en bålgeting. Och då är jag inte ens "färdigt" gravid på pappret. 6 dagar kvar. Stackars alla runt omkring mig. Men dagen idag har varit trevlig i alla fall. Med på tok för mycket mat. Och så här fina var tjejerna. Och vi :)
Just nu spelar Grekland - Tyskland, och det är tur att någon/något kan roa min stackars make. För jag gör det inte. Imorgon kommer Vaggeryd och på söndag lämnar Jimmy mig för en veckas elitläger med Hallandslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0