På gravidfronten intet nytt

3 dagar kvar till utsatt datum. Och jag väntar. Jag vill ha ut den här ungen NU! Det lär bli en lång väntan om jag redan känner så... När jag väl jobbat klart, under känslan att "jag måste hinna jobba färdigt", känns det nu som om bebisen aldrig kommer komma ut. Och när den nu inte kom ut innan Jimmy hann åka känns det ännu mer så. Nähä, det blev ingen bebis. Typiskt.
 
Nu är Pia och Alice här och gör oss sällskap, och TUR är det! Jag har INGET tålamod ALLS för NÅGONTING. Och rastlös är jag och orkeslös. Idag fick vi ett idiotryck och åkte till Gekås. Varför inte?! Väl hemma, helt slut men ändå rastlös, blev det en powerwalk till Eurostop i ösregn. Varför inte?! Jag vägrar att sitta här rakt upp och ner och bara vänta. I skrivande stund sover barnen och jag önskar kunna byta liv med maken. Packa väskan och åka på läger och invänta ett "nu-är-det-dags-samtal". Det hade varit trevligt. Det är inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0