Vecka 26

Då var det vecka 26. Första lediga veckan. Veckan då Jimmy är på läger. Veckan då jag ska föda. Veckan då syster gör allt hon kan för att hålla mig i schack. Det går.... nog bra. Jag börjar tröttna på riktigt, som sagt. Men vi slår ihjäl dagarna. Igår var vi ju på Gekås. Kusinerna älskar att bo tillsammans i alla fall.
 
 
Idag har vi hållit oss lite mer hemmavid. Det har bakats bullar och chokladbollar vilka vi tog med oss till bondgården för att njuta av det liiiiiiiite mer sommarlika vädret.
 
 
 
Därefter åkte vi till Sannarp för att titta på Jimmy in action. "Men när kommer min pappa och gosar med mig" undrade Molly, och Moa ville spela lite fotboll hon också. Jättesur blev hon när vi inte fick vara där mer. "Jag vill spela på en så här stor plan NU". Men vi åkte och köpte skor istället. Och ingredienser till pastasallad. Hem, lagade mat, åt mat och Pia tog Molly i vagnen för sövarrunda. Perfekt. De stora tjejerna tittade på Madicken i soffan och vi äldsta spelade Yatzy på altanen. Och jag skrev listor. En lista över det som är positivt med att ha kvar bebisen i magen (jag kom på 10 saker) och sedan en lista med saker vi kan göra för att fördriva tiden den här veckan. Jag hoppas innerligt att vi inte behöver göra allt det! Och att det inte är en hel vecka som ska fördrivas.... För övrigt blir det mycket Wordfeud. På torsdag kväll har Pia lovat att vi ska spela Alfapet live. På torsdag kväll tänker jag tycka synd om mig själv. Även om jag inte ska stirra mig blind på datumet 28e...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0