En lång dag.

En lång dag med endast ett innehåll. Jobb. 07:22 gick bussen dit och 18:57 hem. Hemma 19:30. Utmattad. Jag förstår inte riktigt att jag är så pass gravid som jag är. Jag tror att jag i samma tempo som alltid kan springa runt på jobbet med allt som ska förflyttas från punkt A till puntk B. Så är inte fallet. Men jag har inte förstått det ännu. Jag står mest och undrar varför benen och ryggen gör så ont eller varför konditionen verkar försvunnit helt. I vilket fall som helst har jag fredag imorgon inför en mycket välbehövlig helg. En helg full av mysiga fikor, kalas för Moa och fotboll såklart. Och ryggträningen fick jag faktiskt till även idag. 2 av 21...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0