Helg

Helgen har, dimman till trots, varit bra. Den slutade i alla fall på topp. Så mycket topp det kan bli med värsta tandvärken ever! I fredags började min visdomstand visa sig från sin sämsta sida och gick verkligen all in. Så inatt har jag suttit upp och försökt sova, kunde inte svälja eller öppna munnen och till slut insåg jag att det här går inte över. Dagen idag började med tandläkarbesök. Men vi backar bandet.

Igår hade jag en mycket trevlig och social lördag. Först i sällskap av Amanda och Tula och sedan av Anna. Jättetrevligt! Trots tandsmärtor var jag med och sjöng på gospelkonsert med kören innan det var lördagkväll och mys i soffan.

Idag har det bara blivit bättre och bättre sedan tandläkaren i morse. Det är INTE bra, men bättre och tack vare underbart väder nu äntligen har vi svävat på små moln hela dagen! Det känns helt sjukt att vi för ett år sedan satt fast inne i en lägenhet och fick njuta av våren på balkongen. Alternativt på den allmänna gräsplätten utanför hyreshuset. Det är fantastiskt att bo i hus! Se bara:



Underbart.
I skrivande stund sover barnen, vi päser i soffan inför veckan som ligger framför. Den sista mastodontveckan före påsklov!!! Nedräkning är det. Mycket skönt! Hoppas bara på att få sova inatt, utan att behöva sitta upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0