I fas

Det är alltså såhär det känns. När livet är i fas. Trots fruktansvärd tandvärk även idag (bättre än igår dock och sämre än imorgon förhoppningsvis). Jag jobbar de tider som står på mitt schema, kommer hem som planerat och allt är som det ska. Sista dagen med utvecklingssamtal imorgon. Jimmys är på fredag. Nästa vecka ett vårigt lov och sedan slutspurt! Vårterminen kommer att gå fort! Och jag är i fas. Med planeringen på jobbet. Får jag bara sitta på fredag, någon dag eller två nästa vecka så kommer det blir en bra vårtermin!

Även i eftermiddag när jag kom från bussen fylldes jag av tacksamhet över det faktum att vi bor i hus. Molly hoppade studsmatta och Moa spelade fotboll med Jimmy. Sedan satte vi oss på altanen och åt middag innan vi plockade ut legot dit ut och avslutade dagen med att bygga allt möjligt på golvet därute medan solen gick ner. Underbart!

Två arbetsdagar och ett tandläkarbesök kvar innan det våriga lovet. GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0