Jämförelser...

Om man starkt ogillar gravida magar kan man kika någon annanstans nu. Jag tycker i alla fall att det är lite roligt att jämföra. Tre magar, i samma graviditetsvecka. Lika?






I vilket fall som helst är jag mycket tacksam över min tandvårdsförsäkring. Tack vare gårdagens akutbesök samt dagens åter-akut-besök har jag nu kommit upp i över den summa jag betalar per år. Bra. För hade jag behövt betala för det jag stått ut med idag vet jag inte vart jag tagit vägen! Ännu en vaken natt och därav ytterligare tandläkarbesök idag. Efter röntgen och diverse mindre trevliga undersökningar konstaterades djup inflammation i visdomstanden. Det är betydligt mycket smidigare att undervisa när halva ansiktet inte är bedövat! Men det gick bra idag ändå. Typ. När bedövningen väl släppte var det bara att släppa ut eleverna. Det gick inte fortsätta. Men just nu är det elva timmar sedan sista panodilen och jag lever och kan prata, så kanske är det på väg åt rätt håll. På onsdag faller domen. Då ska jag tillbaka för att se hur det ligger till och om tanden måste ut eller inte. Än så länge flytande kost och en minut i taget. Tack vare svärmor har eftermiddagen gått bra. Jimmy hade utvecklingssamtal och kom hem klockan 20 och barnen är lite lätt upp och ner p.g.a. tidsomställningen natten mellan lördag och söndag.

Nä. Det blir bara flum här idag känner jag. Jag lägger ner nu. Det blir lätt så när ontet har tagit över.

Kommentarer
Postat av: nilla

Spännande ..Vilken är den nuvarande???Jag tycker de är olika alla tre Hoppas tanden har bättrat sig Kram på er!!!

2012-03-27 @ 12:53:12
Postat av: Nilla

Usch o fy med tanden stackars dig Hoppas det är bättre nu Spännande med magar Men vilken är vilken översta Moa mitten Molly o underst nu eller???? De är ju olika alla tre ju Kram på Er

2012-03-27 @ 19:52:36
Postat av: Anonym

2012-03-27 @ 19:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0