Våran vår!

Som jag längtar efter denna vår!!! Och nu när den är här njuter jag så mycket jag bara orkar. Tills jag somnar emellanåt. För det gör jag. Jag är helt slut. Det finns några graviditetsdagböcker här hemma från de andra två, och när jag läste igenom den från graviditeten med Moa pallade jag inte läsa klart. "Trött idag, sov till 13". Mmm... Så funkar ju inte livet nu direkt. Så det är väl inte så konstigt att jag är trött! Annars är allt bara bra här.

Helgen inleddes igår med första utefikan i solen. Underbart! Speciellt eftersom vi redan på premiärutefikadagen fick sällskap av Liverpoolgrannen med son vilket ledde till grillkväll hos densamma. Så alltså, både premiär för utefika OCH grill på samma dag. Härligt.

Vi fortsatte med premiär idag. Havspremiär!


Åh vad vi ska njuta av denna vår!

I skrivande stund sover barnen, i alla fall de som är utanför magen. Maken skriver omdömen, jag håller mig vaken och "Andra chansen" går där någonstans i bakgrunen i väntan på lite glass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0