Hej!

En liten titt ut från vårt liv som i slowmotion går i 1000 km/h. Det händer en del här. Samtidigt som ingenting händer. Skumt. Eller jag vet inte. Sedan sist har det hänt en del, mest för att jag inte skrivit på jättelänge. Jimmy har varit i USA. Trots stormen Sandy, har han också kommit hem. Livet före och efter USA. Lite så har det varit. Och nu är vi på andra sidan USA på något sätt. Livet rullar på. Livet är ganska mycket vardag just nu. Och det är skönt. Ovant. Det är inte så mycket drama som det varit tidigare i höst. Nu är det mest "Svensson". Och jag vilar i det. Jag vet att det drar igång snart igen, med alla utvecklingssamtal. Men just nu är vi hemma båda två mycket. Det är skönt. Tryggt. För barnen. För mig. Är jag trygg är barnen trygga.
I skrivande stund sover de trygga. Maken spelar innebandy och jag avnjuter ensamhet. I skenet av en massa ljus. Inte illa alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0