Mycket märkligt

I detta nu är detta min utsikt. Barnen sover och Jimmy spelar innebandy. Tystnaden är öronbedövande. Ovan. Kanske borde jag sätta på tv:n eller radion, för jag måste erkänna att tystnaden även skrämmer.
 
 
Men nej. Jag njuter. Tända ljus och "ärenden" på datorn. Kvalitetstid med mig själv efter en lång dag. Tjejerna var på dagis länge idag då vi gjorde röntgen av urinvägarna på Oliver efter njurbäckeninflammationen i augusti. Tidig morgon, hektisk morgon, påfrestande förmiddag. Som tur var blev eftermiddagen SÅ mycket bättre. Hämtade tjejerna, släppte in diskmaskinsreparatören och gick sedan över till grannen för att baka kanelbullar! Fika där med alla barn och även Jimmy när han kom hem. Jimmy tog med de stora barnen hem och grannen och jag tog Oliver i vagnen och gick en promenad. Hem till nylagad middag och sedan nattning och nu är nu. En jämställd dag. När man hjälps åt är livet riktigt roligt! Ovant att vara två om vardagen. Ovant och underbart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0