På tiden!

Jaa, det har väl hänt lite sedan sist, när nu sist var? Ibland blir det bloggtorka just för att saker bara händer efter varandra hela tiden. Det är bara den ena saken efter den andra utan särskilt mycket reflektion däremellan, och det är så tråkigt att skriva om tycker jag! Men för att ni ska veta att vi lever och mår väl kommer här just en sådan uppräknande redovisning av vårt liv just nu. I lördags hade vi dop. Oliver skötte sig utmärkt, liksom alla andra inblandade. Sången från tjejerna, Jimmy och mig satt också som den skulle, i princip och gudföräldrarna gjorde ett utmärkt jobb! Trevligt var det, och skönt att ha det bakom sig.
Dagen efter dopet, alltså igår, vaknade Moa med massa feber. Under dagen insjuknade även Jimmy, som är JÄTTEsjuk just nu... Eller så är han bara man. Det är inte Moa, så idag är hon frisk. Feberfria barn är det bästa som finns! Så dagen idag har vi slagit ihjäl genom att tillbringa förmiddagen på Eurostop utan ärenden och eftermiddagen på biblioteket på barnrytmik. Också lite åka-buss på det. Kanon ju! Nu är det nedräkning till en ångestladdad fredag då Jimmy ska lämna oss för 10 dagar i USA. Jag vill bara att han ska åka så han kan komma hem sen! För övrigt tror jag förresten att han fyllt år sedan sist! En bild från det, sedan blir det soffan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0