Onsdag i regnet!

Ännu en dag till ända. En regnig sådan. Fast morgonens promenad genomfördes i sol minsann! Underbart. Nästintill en ultimat dag ändå. Till 10-kaffet fick jag sällskap av min kära kusin och brudtärna (för 3 år sedan) som nu själv ska gifta sig. Dagen innehöll precis det en onsdag brukar innehålla, men med hennes sällskap blev det ännu mysigare. Kaffe och Olivermys. Promenad och lite bakning. Tjejerna fick någon att busa med. Och jag hade vuxet sällskap hela dagen. Inte illa alls. Och ikväll när Emelie begett sig tillbaka till Göteborg, tjejerna somnat i sängarna och Oliver i babygymmet och Jimmy bekantade sig med Fifa 2013 blev det en ösregnspromenad. Inte helt fel det heller! Och nu, nu är klockan bara 21 och kvällen är min. Mycket märkligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0