4 är 1 för mycket

Jag pratar om film. Oftast finns ett erbjudande att hyra 3 filmer på en vecka. Denna gång handlade det om 4 filmer. Och det är en för mycket. Imorgon ska filmerna vara återlämnade och vi har hunnit se, just det!, 3 av 4 filmer. Av ren princip satte Jimmy på den 4e filmen nu, 22:23, men jag tvivlar på att den kommer få rulla till slutminut. Själv är jag nerbäddad bredvid honom, redo att sova. Det gäller att passa på. Jag är ingen trägen kämpe vad gäller fighten om MIN säng där uppe. Efter natten till idag inser jag att lekrummet nog är det bästa alternativet ändå. Skön torsdag idag, med harmoniska, nöjda, lekande barn och imorgon något så fantastiskt som fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0