Här & nu!

Varje dag. Varje timma. Varje minut. Varje sekund. Ska jag njuta denna vecka. Njuta av det jag har framför mig helgen som kommer. För på fredag är det dags att ta sig an 30-årspresenten från Jimmy. En helg på SPA. Bara att få sitta i en bil, bara han och jag, de ca 3 timmarna det tar oss att ta sig dit är en present i sig. Jag har tidigare skrivit att alla världens klyschor har börjat falla på plats sedan barn gjort entré i mitt liv. Den aktuella klyschan just nu är "Kan man vara glad för lite har man mycket att vara glad för". Att åka bil och få sitta i framsätet t.ex. Eller att få äta och sitta still en hel måltid. Eller få gå på toa utan sällskap. Listan kan göras oändlig! Två hela nätter med ostörd sömn. Bara det! Det är nästan så att jag inte vill att det ska bli helg, för det betyder så mycket vissa tunga dagar att ha detta att se fram emot! Det ska bli fantastiskt! Men innan dess ska det dessutom bli bokcirkel, så jag har mycket trevligheter framför mig denna vecka. Mycket välbehövligt när vintern åter tagit plats och snöat ner mitt humör ;)


Kommentarer
Postat av: johannapannan

vad läser ni i bokcirkeln? Samma bok alla? Samma tema

2013-03-19 @ 09:53:14
URL: http://Johannapanna146.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0