Otippat

Tänk så mycket jag gör nu för tiden som jag aldrig tidigare trott jag någonsin ens skulle tänka tanken att göra! Ofta, ofta när jag gör vissa saker tänker jag visserligen "varför ger jag mig på det här???" men ändå sitter jag där på Busfabriken med tre barn själv. Eller på Ica Maxi och veckohandlar med alla tre för att fördriva tiden. Eller packar in alla tre i bilen och drar till Helsingborg över dagen själv, som förra helgen. Eller som idag, agera flytthjälp med tre småbarn. Men det fungerade hur bra som helst! Ofta när det är lite lätt kaotiskt runt omkring undrar jag hur jag reagerat om jag för tio år sedan fått kika in i framtiden... Tur man inte kunde det. Och tur man inte kan se ytterligare tio år framåt! Nu är nu och det är fullt tillräckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0