Vilken vardag....?

Här sitter jag och inväntar början av jullovet. Trots allt jag har att göra, är det i alla fall inte platstvång på var det ska göras! Att ligga i mammas soffa i one-piece och rätta är betydligt mycket mer givande och mysigt än att stressa barnen i säng på kvällarna för att hinna rätta lite innan ögonen går i kors. Så ledig eller inte, men jullovet kommer väldigt lägligt!
Idag stirrar jag tomt rakt ut. Av trötthet. Av slut. Slut på allt. Energi. Imorgon ska jag samla ihop mig och ställa om för icke-vardag. Men först, volleybollfinal för våra elever, julavslutning med desamma, release på lärarnas film för eleverna, jultallrik med personalen och sista dagis/fritidshämtningen för i år.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0